fredag 18 november 2011

Noll energi

Eftersom jag har noll energi i kroppen och det känns som att det är något lurt så har jag tagit uppehåll från träningen sedan i måndags. Då sprang jag ett lugnt femkilometerspass, spurtade sista biten för att hinna över innan en grön gubbe blev röd och tog slut helt efter det. Dags för vila, alltså.

En kollega som tidigare var säker på att mitt löparknä var en stressfraktur och tyckte att jag förstör mig själv när jag springer när det är kallt fast kollegan själv röker trodde nu att jag har hjärtfel. Jag vet inte jag.

När jag inte tränar hinner jag med en massa annat. Som tex att fundera på varför flodhästar som jag tycker ser rätt snälla ut dödar så många. Kan det vara för att de är bittra för att deras kusiner valarna får simma runt i haven medan de själva måste släpa runt på sin tunga lekamen på land?

Jag hoppas att jag kan springa något i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar