lördag 11 september 2021

Det stora ommet!

Om det nu blir så att jag skriver mer i bloggen så kan det bli så att jag skriver om i mitt tycke världens bästa liniment och vedermödorna att få tag på detta men också den härligt brännande känslan av när det verkar...


Eftersom jag nu är nästan femtio år kommer jag också förfasa mig över att de unga människorna inte är mer tacksamma över vilken tid de lever i! Visst, mycket är helt åt helvete när det gäller politik, brottslighet, banker, allmän dumhet etc men när det gäller  att få med sig musik på träningspassen så är dessa tider bäst hittills får man väl säga... 


Dessa lurar är det bästa som har hänt sedan det näst bästa sedan dessa lurar! Bone-conduction FTW bitches! Haha, det är bra alltså och det kan komma en mer utförlig recension vad det lider om jag märker att någon läser och annars skiter jag i det såklart!


Jag insåg sent omsider att min Garmin 310XT kanske var lite gammalmodig så jag införskaffade en iochförsig utgången men mycket mer modern modell i form av en Fenix 5S Plus. Mycket smidigare att hantera både när det gäller batteritid och dataöverföring plus att den fungerar alldeles utmärkt som vardagsklocka med sitt safirglas. Jag är inte så dum att jag skulle köpa en fenixklocka till ordinarie pris men när de säljs ut till ett nästan rimligt sådant så är jag på! 😀

Jaja, vi får väl se vad som händer men min träning är igång iallafall - är din? 😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar