söndag 13 juni 2010

Back on track on back?

Ganska exakt en vecka sedan senaste inlägget och ytterligare ett antal kilometer tillryggalagda. Det mest avancerade handlade om 4,6 kilometers löpning på asfalt i onsdags, i övrigt endast promenader för att skona knät. Löppasset kändes helt ok, men ändå med lite känningar i knät så jag skall nog inte vara så dum att jag springer på asfalt igen på ett tag.

I övrigt känner jag mig motarbetad av kroppen, har åkt på en släng av ryggont igen. Under slutet av veckan har det stegrats och idag är det värst hittills, men en promenad på tio km fick iallafall igång rörligheten en aning. Jag funderar på att imorgon införskaffa ett Back on track-skydd även för ryggen. Det har ju faktiskt fungerat mycket bra på knät, så varför inte prova, liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar