söndag 20 februari 2011

Sjukt less

Nu blir det gnäll, och det står jag för med det nödvändiga tillägget att det ändå är i-landsproblem och att jag har hälsan i det stora hela.

Men allvarligt; hittills i februari har jag sprungit 50,4 kilometer! Wow, lite drygt en normal veckoranson, fan vad bra! Näe.

Det som i förra inlägget var på gränsen till ont i halsen passerade gränsen strax därefter, kombinerat med snor och elände. Med tanke på att jag var helt borta från träning och arbete i en vecka bara precis innan pga något influensaliknande kunde väl den här förkylningen antingen ha uteblivit eller slagits ihop med febern och eländet veckan innan? Icke sa Nicke.

Jag är så uttråkad att jag har börjat sätta ihop små rimmade dikter, typ "Simmar i ett hav av snor, saknar mina löparskor". Det får stanna där, som tur är finns det ju också färdigskriven litteratur att fördriva tiden med.

Passar även på att desperat prova en del av apotekets förkylningsprodukter. Man kan ju inte bara läsa böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar