onsdag 9 mars 2011

Inte håll men uppehåll

Det har ju inte blivit så mycket skrivet här den senaste veckan och jag vill härmed dementera att det skulle ha att göra med inaktivitet.

Jag har nämligen transportat till och från jobbet, tre dagar förra veckan och hittills två dagar den här veckan. Uppdelningen har varit 6,3 km på morgonen och 4,0 km på eftermiddagen alla dagar utom idag då det hittills blivit 8,0 km på morgonen eftersom jag hade lite godare om tid än vanligt. Ett lagom lugnt milpass blev det också på söndagen.

Det som stör är att jag fortfarande är öm i vaderna. Som ytterligare ett desperat försök att lindra detta har jag investerat i ett par kompressionsstrumpor. Förutom att se löjlig ut i knästrumpor så blev jag även 300 kronor fattigare. Jag återkommer med rapport om det gör någon skillnad men redan nu kan jag meddela att de är rätt sköna iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar