måndag 4 april 2011

Veckoslut

Det känns som att det mest blir summeringar av veckorna här just nu; dålig bloggare. Löpsträckan förra veckan slutade iallafall på 42,5 km och i mars blev det 199 km. Så här i efterhand borde jag kanske klarat av en kilometer till för att hyfsa till siffran lite, men nu blev det inte så.

Förra veckan fick jag mina nya lättviktsskor, Puma complete roadracer 3, som köptes för en relativt billig penning från Startfitness. Så snart det blir lite bättre väglag skall de testas och då kan det dyka upp en rapport här. Igår var det för övrigt runt tio plusgrader och solsken så jag fick tillfälle att prova både den nya undertröjan och Craft Elite Knickers, skönt.

Igår upptäckte jag för övrigt att mina ungefär ett år gamla Mizuno Wave Alchemy 9 sjunger på absolut sista versen. Av någon anledning har jag missat hur slitna de är på undersidan och nu vet jag inte riktigt hur jag skall göra. Jag har ju ingen brist på skor, men det är aningen lättviktsskor eller tunga dubbskor, ingenting däremellan. Beslut tas vilken dag som helst hur detta skall lösas, om det skall lösas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar