torsdag 1 september 2011

Dåliga nyheter och dumheter

Hittills den här veckan har jag tränat två gånger. I måndags blev det 10 km terränglöpning i Spikbodarna och i onsdags blev det ett varv på racern runt Brunfloviken. Värt att nämna gällande det sistnämnda passet var att hela tillbakavägen på annersia blåste det rätt kraftig motvind. Med tanke på det var jag rätt nöjd med 31 km/h i snitt, man var ju faktiskt tvungen att trampa på rätt bra även i utförsbackarna och ändå hände det inte alls lika mycket som vanligt.

Noterade två saker när vi var och handlade ikväll.


Skall man tolka detta som att man som allergiker egentligen inte kan äta någonting? Det är hur jag tolkar det.


Eftersom jag sedan många år bojkottar ovanstående skittidning och dess kollegor, både på nätet och i pappersform, glömmer jag ibland bort hur korkade dessa tidningar är. Nu blev jag påmind.

Nu väntar ett litet blogguppehåll i några dagar på grund av yttre omständigheter, men jag är snart tillbaks i verkligheten igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar