onsdag 17 mars 2010

Modeblogg?

För att inte bara skriva om skador så tänkte jag modeblogga lite snabbt också. Craft har just släppt lite nya modeller av bl a löparjackor, varav den här, ER Jacket fångade min blick. Jag låtsas för en stund att ER inte står för Elite Run utan Eländigt Ryggskott och funderar lite på hur Craft tänkt här.

Craft är ju erkänt bra på att tillverka kläder för allehanda aktiviteter, jag äger själv ett antal tröjor, löpartights etc som bär deras namn och som jag tycker fungerar klockrent. Vad som får mig att tvivla på deras omdöme nu är färgen på denna jacka. Det ser ju bra ut och jag vill gärna ha en sådan jacka, men är det så värst praktiskt? Jag misstänker att den inte ser så fräsch ut efter en eller två löprundor. Eller är det så att Craft har kommit på någon materialsammansättning som smuts inte biter på, och därför introducerar man nu denna vita jacka i triumf?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar