onsdag 10 november 2010

Tredje gången gillt

Av bara farten blev det veckans tredje löppass idag onsdag. Var väl egentligen tveksam till om jag skulle bege mig ut, det blev ju på så sätt den tredje träningsdagen i rad och dessutom var det kallt och det hade börjat snöa. Terrängpasset blev tio km och det var faktiskt rätt tungt.

Nu blir det iallafall vila i en dag eller två så kanske det blir ett långpass till helgen eller så.

Jag har ju tänkt att jag skall ta det lugnt med veckomängden, men det här ser jag lite som ett experiment för att se om jag kan hålla löparknät borta. Förra veckan började jag nämligen med att kavla ITB-senan efter att ha läst att flera andra har lyckats bli av med alla känningar från den på det sättet. Vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar