torsdag 16 december 2010

Vilsamt

Den här veckan ser ut att gå till historien som en av de lugnaste på länge. Veckans totala träningsmängd så här långt är detsamma som mängden igår kväll, dvs drygt 5 kilometer. I början av veckan kände jag mig inte bra i kroppen, och egentligen kände jag mig hängig även under onsdagen. Släpade mig ändå ut och sprang ett riktigt långsamt pass i värmen (bara två minus), 5,65 km på 33:22, dvs ett tempo på 5:54 min/km. Jag ansträngde mig verkligen för att hålla ett lågt tempo, vilket känns som något av en bedrift när man lyssnar till sådan musik som The Black Pacific spelar.



Rätt svängigt band, de där Black Pacific. 

Idag är det återigen vilodag och det lutar åt att det blir en sådan även imorgon om inget oförutsett inträffar. Kanske ingen dum idé egentligen att ta igen sig lite. Lär ju bli desto mer peppad när jag sticker ut igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar