tisdag 4 januari 2011

Ett balanserat leverne

Under mellandagarna gjorde jag äntligen slag i saken och realiserade en tanke jag burit på under flera månader. Eftersom jag av olika anledningar tillbringar arbetstiden stående har jag tänkt att jag borde passa på att stå på en balansplatta för att ytterligare förhöja nyttan av arbetstiden. Sagt och gjort, det blev ett besök på den lokala Stadiumbutiken och utnyttjande av ett presentkort från förra julen.
CASALL BALANCE BOARD BLACK / GREY
Igår var det så dags för premiärpasset och jag tillbringade uppskattningsvis en tredjedel av arbetsdagen på en balansplatta enligt ovan. Efter arbetet och lite middag gav jag mig ut på ett kort löppass. Låt mig säga att de fem kilometrarna var pricken över i:et för att få riktigt härligt ömma vader. Nu är det ingen tvekan om att det blir vilodag idag.

Jag tycker förresten inget vidare om Stadium, utbudet är medelmåttigt och priserna likaså. Sedan kan väl principfasta och snikna jag tycka att om man utnyttjar 497 kr av ett presentkort på 500 borde man väl kunna få de tre kronorna i handen. Nej då, ingen kontant utbetalning, tycker lika principfasta och snikna Stadium. Nåväl, nu återstår bara att hitta en produkt för tre kronor, för något merköp skall de inte hoppas på. Önska mig gärna lycka till, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar