onsdag 26 januari 2011

Huvudet på spiken, Claes!

Jag vet inte hur det är med er, men jag prenumererar på och läser Runner´s World, för att det är en snygg tidning med hyfsat läsvärt innehåll och en del inspiration. Självklart finns det en del saker som kunde göras bättre, men det är ändå det bästa alternativet jag hittat så här långt.

I senaste numrets ledare skriver tidningens chefredaktör, Claes Åkeson, följande:


Här kommer erkännandet att jag känner precis likadant, så Claes är alltså inte ensam gällande detta om nu någon trodde det. Sedan är det roligt att liksom chocka sig själv också, typ "om någon hade sagt för två år sedan att jag skulle ställa väckarklockan på fem och ut och springa i 15 minusgrader så hade jag kollat pupillernas storlek och sagt åt dem att sluta".

Dagens pass då? Jotack, det blev en mil i ungefär 18 minusgrader. Lite tungt var det dock, så där som det kan vara ibland, men desto skönare efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar