fredag 22 juli 2011

Sista semesterdagen

Jaha, då var semestern nästan slut för den här gången. Trots att jag till största delen trivs med mitt arbete så vill jag just nu verkligen inte tillbaks, det finns en tjusning med att kunna lägga tiden på vad man vill. Som tur är så har jag en vecka till lite senare i sommar/höst som får fungera som tröst i det här läget.



Det blev ungefär 68 mil cykling, både i terräng och på landsväg, och en och en halv mil löpning. Nu skall jag försöka skynda långsamt med löpningen så att jag på sikt kan komma tillbaks till lite längre distanser till vintern. Att ge sig ut och springa ett par mil när det är riktigt vitt och krispigt ute har helt klart sin charm.

Dagens pass blev fem km löpning (lufsande?) uppe i spikbodarna, kändes helt okej. Gårdagen bjöd på drygt 40 km cykling på asfalt i hyfsat tempo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar