onsdag 15 september 2010

Höst

Eftersom jag haft rethosta sedan vistelsen i Grekland så har det bara blivit någon promenad på slutet. Igår kväll däremot så vågade jag mig på att springa en bit. Drog på mig apskorna och gav mig ut på en runda på totalt 10,5 km varav 3,5 km löpning. Planen är ju att öka distansen i apskor väldigt försiktigt, kanske med en kilometer i taget. Så blev det iallafall den här gången; tidigare har ju löppassen varit ca 2,5 km långa.

Hur känns då halsen? Jotack, helt ok, även om rethostan finns kvar litegrann i bakgrunden. Idag får bli en total vilodag så hoppas jag kunna köra ett lite längre terrängpass imorgon. Nu börjar ju mörkret bli en faktor att ta hänsyn till, igår var reflexvästen på för första gången sedan i vintras. Imorgon kanske det blir ett panlampspass uppe i spikbodarna, det känns lite lockande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar