tisdag 28 september 2010

Slöhet

Ikväll känner jag mig förslöad. Skulle egentligen vilja sticka ut och röra på mig lite, men det blev så sent efter arbete och handling av mat samt tillagning av middag. Har även känt av knät (det vänstra den här gången) litegrann efter förra fartpasset, så det är väl egentligen rätt att ta en extra vilodag. Lik förbannat känns det som att jag bara är slö.

Nåja, har slutligen beställt ett par Inov-8 X-Talon 212 för att försöka krama ur det sista ur terränglöpningen innan det är en meter snö i skogen. Jag hoppas de kommer snart och att jag lyckats pricka rätt storlek. Hur svårt kan det vara för skofabrikanterna att komma överens om en storleksstandard som är användbar? Tydligen jättesvårt. Chansade på en storlek större än normalt, det fungerade ypperligt för Adiosen och verkar ha fungerat för andra enligt rapporter på nätet.

Inov-8 misstycker säkert inte till att jag lånar en bild från deras sida som illustration till detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar