torsdag 28 oktober 2010

Maxigrip


När jag kom hem från rundan i tisdags väntade denna förpackning på mig i brevlådan. Jag tänkte ju att jag skall testa att dubba mina pensionerade terrängskor för vinterbruk. I onsdags kväll fick jag så tid till att montera dubben med hjälp av skruvdragare.

Jag vet inte om de sitter tillräckligt stabilt, det får tester så snart det blivit lite mer vinterlikt visa, jag återkommer självklart gällande det. Idag är det drygt fem plusgrader, jag fick ta fram sommartightsen ur lådan igen för min lugna milrunda i förmiddags. Eftersom jag sprang på asfalt och inte i terräng passade jag på att lyssna igenom Weezers nya samling "Death to false metal". Jag är rädd att jag är lite besviken, jag förstår att de låtarna inte platsade på t ex "Pinkerton".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar